ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗ 

  • Επιστροφές Προϊόντων

Για την αποφυγή της ταλαιπωρίας των πελατών, είναι καλό να ελέγχεται προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρεία σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων την ώρα της παράδοσης.

Επιστροφές γίνονται δεκτές με τους κατωτέρω όρους:

 Ι. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής από την επιχείρηση :

 Επιστροφή προϊόντων με χρέωση μας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση που η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως ή σε περίπτωση που το είδος έχει κατά την παράδοση κατεστραμμένη συσκευασία ολικά ή μερικά ή έχει το ίδιο ελάττωμα. Ο πελάτης οφείλει, κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω τηλεφώνου στο 6951950601 να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να ζητήσει την επιστροφή. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται από τον πελάτη στην κατάσταση που παρελήφθησαν και στο χρόνο που συμφωνήθηκε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. 
H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη εμπορική συσκευασία του.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν εμάς αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Στην  περίπτωση αυτή επιστροφής, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη και εφόσον το επιθυμεί. Διαφορετικά η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. 

Επομένως, συνοπτικά η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 

  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα. 
  • Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της. 
  • Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει εμφανές ελάττωμα  ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. 
  • Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. 
  • Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται. 
  • Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την τυχόν συσκευασία του.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. 

Οι ανωτέρω  όροι ισχύουν αναλογικά και για τις  πωλήσεις ειδών από φυσικό μας κατάστημα.

 

ΙΙ. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη σε περίπτωση Υπαναχώρησής του λόγω αλλαγής γνώμης:

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς σύμφωνα με τα ανωτέρω εκτός κι αν ορισμένα προϊόντα σύμφωνα με το νόμο και όπως αναλύεται κατωτέρω εξαιρούνται της υπαναχώρησης ή είναι ευαίσθητα και εν τοις πράγμασι δεν μπορει να γίνει η υπαναχώρηση σε αυτό το διάστημα γιατί καταστρέφονται και δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση. O καταναλωτής θα πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία για την ολοκλήρωση της επιστροφής μέσω τηλεφώνου στο 6951950601 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@geoprotect.gr

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση  όπως ακριβώς κατά την πώληση του, στην πλήρη αρχική του τυχόν συσκευασία και με όλα τυχόν τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών, χαρακτηριστικών κ.τ.λ.) σύμφωνα με τα ανωτέρω.

Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό ή επίσημο αποδεικτικό της ολοκληρωμένης συναλλαγής .

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να πιστωθεί ο τραπεζικός του λογαριασμός, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της κάρτας.

  • Διαδικασία επιστροφής 

  1. Αν βρίσκεστε κοντά στο φυσικό κατάστημα
    Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

  2. Αν παραλαμβάνετε μέσω courier
    Σε αυτήν την περίπτωση:
    Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο ή μας αποστέλλετε e-mail στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου. 

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 6951950601, είτε μέσω e-mail στο info@geoprotect.gr

  • Δικαίωμα Υπαναχώρησης.

ΓΕΝΙΚΑ:

Το Δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται βάσει του ν. 2251/1994 και της ΚΥΑ Ζ1-891/2013.

Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει ένα προϊόν και η εταιρία μας να του καταβάλει το τίμημα, εφόσον ενημερώσει εγγράφως για την απόφασή του αυτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, αναφέροντας ημερομηνία και αριθμό παραστατικού αγοράς και θα λάβει έγκριση της επιστροφής. Αυτό μπορεί να γίνει: α) συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας, β) με συστημένη επιστολή προς την επιχείρηση, γ) με email  στην διεύθυνση info@geoprotect.gr .Με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν στην άριστη κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε. Εντός της ίδιας προθεσμίας από την ημερομηνία της παράδοσης το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να επιστρέψει τυχόν ποσά τα οποία του έχουν καταβληθεί από τον πελάτη. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις σχετικές αποδείξεις παραλαβής.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ:

  • Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερώναπό την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα), δηλαδή από την στιγμή που όντως ο αγοραστής αποκτά το προϊόν και το κατέχει στα χέρια (φυσική εξουσίαση προϊόντος – κρίσιμη είναι η κατοχή του και η κτήση της νομής του προϊόντος), ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση. 
  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
  • Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. 
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε, συμψηφίζοντας τυχόν δικές τις απαιτήσεις αν υπάρχουν. 

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται όπως αναφέρεται ήδη  ανωτέρω σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων.

Ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν κατ’ απόλυτη εξαίρεση ο πωλητής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερώναπό την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση . Το ίδιο διάστημα δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών ισχύει και για την επιστροφή του τιμήματος

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των προϊόντων στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε εταιρεια δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν κι αυτές εκτός κι αν από τη φύση τους μπορούν να υπάρξουν αυθύπαρκτα κι από μόνες τους και ρητώς και εγγράφως το δηλώσει και το επιθυμεί ο πελάτης. 

  • Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση.

Σύμφωνα με  το αρθρ. 3ιβ του ν. 2251/1994,  το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις του εν λόγω άρθρου (3ιβ) καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση που προβλέπεται από το νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο και αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση

 β) την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης.

γ) Στις περιπτώσεις που πρόκειται για προϊόντα προσωπικής φροντίδας και δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους ατομικής προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές μηχανές, αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, κρέμες, προϊόντα φροντίδας και περιποίησης κ.λπ.),   

δ) Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή

ε) Στις συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά,

στ)Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες, είτε έχει γίνει χρήση του προϊόντος και δεν μπορεί να επανέλθει στην αρχική του κατάσταση κατά την παράδοση και πώληση, είτε υπάρχουν ουσιώδεις αλλοιώσεις του προϊόντος οι οποίες δεν υπήρχαν κατά την παράδοσή του ή το προϊόν αναλώνεται

ζ.)Στην προμήθεια προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων ή προϊόντων τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα

η) Στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία και δεν μπορούν να αποσπαστούν

θ.) Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα της εταιρείας, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

Ειδικώς και εν προκειμένω, όσον αφορά τη φύση και τα είδη των προϊόντων που εμπορεύεται η επιχείρηση μας σχετικές είναι οι περιπτώσεις   δ, στ, ζ, θ.

 Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το φυτό θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και ποτισμένο. Σε περίπτωση που έχει μαραθεί, σπάσει, κλπ, ενώ το έχετε παραλάβει άνευ επιφύλαξης κατά την παράδοση του και χωρίς να το ελέγξετε δεν θα γίνεται δεκτό. Επίσης, επιστροφές σε ευπαθή προϊόντα, όπως ανθισμένα φυτά ή παραγωγή κατά παραγγελία δεν θα γίνονται δεκτές και εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης.

  • Άλλα Δικαιώματα του αγοραστή

Η λύση του δικαιώματος υπαναχώρησης δεν τίθεται ως αποκλειστική λύση αλλά ως μια εναλλακτική και ισοτιμη λυση είτε με το δικαίωμα διόρθωσης, είτε με το δικαίωμα αντικατάστασης είτε με το δικαίωμα μειώσεως του τιμήματος εφόσον συμφωνεί και ο πωλητής-εταιρεία μας.
Τέλος, καθίσταται σαφές ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί όταν η ασκηση του είναι καταχρηστική και ενάντια στα χρηστά ήθη και καλή πίστη ή αν η υπαναχώρηση από τη σύμβαση γίνεται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα, το οποίο και μπορεί να διορθωθεί ή μπορεί να γίνει άμεση αντικατάσταση.

  • Γενικές σημαντικές επισημάνσεις και διευκρινίσεις

Ι. Εάν τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ως προς τη συσκευασία ή ελλιπή ή δίχως τα νόμιμα παραστατικά τους και τα συνοδευτικα έγγραφα ή αν το προϊόν έχει εμφανώς χρησιμοποιηθεί με αποτέλεσμα να μειώνεται η εμπορική του αξία με βάση την κοινή λογικη, την καλή συναλλακτική πίστη, τα χρηστά ήθη και το κριτήριο επιλογής και συνείδησης του μέσου καταναλωτή, τότε  το κατάστημα  έχει το δικαίωμα να ζητήσει εύλογη αποζημίωση από τον πελάτη. Το ποσό αυτό θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και το κατάστημα έχει το δικαίωμα να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Δηλαδή η τυχόν εύλογη αποζημίωση της εταιρείας θα δύναται να συμψηφίζεται με το ποσό επιστροφής που τυχόν θα οφείλεται στον πελάτη στο πλαίσιο της εκκαθάρισης της μεταξύ μας αμφοτεροβαρούς σχέσης.

ΙΙ. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων και αδικαιολόγητων επιστροφών ή δυστροπίας ή καταχρηστικής άσκησης του δικαιώματος επιστροφής/υπαναχώρησης ενάντια στον οικονομικο-κοινωνικό σκοπό και την τελολογία τους δικαιώματος, ενάντια στα χρηστά ήθη και την καλή και συναλλακτική πίστη ή σε περίπτωση εμφανούς δράσης κακόπιστα, η εταιρεία μας δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος και επιφυλλάσεται επί παντός νομίμου δικαιώματός της και τυχόν επιπλέον αποζημίωσης αδικαιολογήτων εξόδων στα οποία υπεβλήθη.  

ΙΙΙ. Σε κάθε μία από τις ανωτέρω περιπτώσεις που τα προϊόντα δεν θα επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία, τότε  αυτή δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.

ΙV. Για καθυστερήσεις μεταξύ των διατραπεζικών συστημάτων δεν ευθύνεται η εταιρεία μας, καθώς και για προμήθεια τυχόν συναλλαγών επιστροφής ή προμήθειας με βάση την τιμολογιακή πολιτικη του εκάστοτε χρηματοπιστωτικού ιδρύματος/τράπεζας.

  1. Σε περίπτωση τυχόν επιστροφής χρημάτων στον πελάτη δεν περιλαμβάνονται στα επιστρεφόμενα από την εταιρεία μας ποσά τα έξοδα της αρχικής αποστολής.
  2. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί και η ασκηση του είναι καταχρηστική και ενάντια στα χρηστά ήθη και καλή πίστη αν η υπαναχώρησηαπό τη σύμβαση γίνεται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα, το οποίο και μπορεί να διορθωθεί.

VII. Ο νόμος (Αστικός Κώδικας) στο αρθ. 542 ΑΚ ορίζει ότι παρόλο που ο αγοραστής άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης,  μπορεί να επιδικαστεί δικαστικά μόνο μείωση του τιμήματος ή αντικατάσταση του πράγματος, αν κριθεί ότι οι περιστάσεις δεν δικαιολογούν την υπαναχώρηση.

VIII. Η εταιρεία μας διατηρεί το νόμιμο δικαίωμα να στραφεί αναγωγικά κατά συμβαλλομένων της ή τρίτων που τη ζημίωσαν ή σε περίπτωση αδικοπραξίας ή πρόστησης ή σε ευθύνη από διαπραγματεύσεις ή προσυμβατική ευθύνη ή σε πλημμελή εκτέλεση σύμβασης, καθώς και σε κάθε περίπτωση που ρυθμίζεται επί του παρόντος ή από την κείμενη νομοθεσία με οποιαδήποτε βάσιμη αιτία/ιστορικό και νομική βάση.  

ΙΧ. Κριτήριο για όλα τα ανωτέρω δικαιώματα και υποχρεώσεις, καθώς και για το δικαίωμα επιστροφής και υπαναχώρησης, τίθενται τα κοινώς γνωστά και κρατούντα στις συναλλακτικές πρακτικές, η κοινή λογικη, η καλή συναλλακτική πίστη, τα χρηστά ήθη και το κριτήριο επιλογής και συνείδησης του μέσου και έμφρονος καταναλωτή.

Χ. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα και ο Ν. 2251/1994.